Zgłoś uwagę
Federacja Przedsiębiorców Polskich

F    L    I    I       

Kalendarz

separator
Nazwa wydarzenia
Data
Lokalizacja
Cykl webinariów dla przedsiębiorców Grupy PFR
Cykl webinariów dla przedsiębiorców Grupy PFR
Cykl webinariów dla przedsiębi...
2021-02-25, - Online

W dniach 22-26 lutego odbędzie się tydzień informacyjny PFR InfoWeek, podczas którego polscy przedsiębiorcy dowiedzą się, co mają im do zaoferowania instytucje z Grupy PFR. Webinaria skierowane są do małych, średnich i dużych firm, które chcą rozwijać swoją działalność, przeprowadzać transformację w firmie bądź wyjść na nowe rynki zagraniczne.

Celem PFR InfoWeek jest przekazanie informacji dotyczących aktualnej oferty Grupy PFR oraz doradztwo w doborze odpowiednich instrumentów wsparcia, finansowych i doradczych. Webinaria są okazją nie tylko do poznania szczegółów oferty, ale także do zadawania pytań ekspertom.

Program trwa w dniach od 22 do 26 lutego 2021 roku. Każdego dnia w trakcie trwania InfoWeeku ofertę prezentować będzie inna spółka z Grupy PFR. Kolejno występować będą: PFR, ARP, ARP Leasing, PFR TFI, KUKE, PAIH oraz BGK. Wszystkie spotkania odbędą się w formule on-line. Każde spotkania potrwa maksymalnie 1,5 godziny.

Zainteresowani programem, mają możliwość wyboru bloków tematycznych i rejestracji na spotkania, które bezpośrednio odpowiadają potrzebom ich firmy. Udział w webinariach jest bezpłatny i wymagana jest wcześniejsza rejestracja, która potrwa do 25 lutego. Firmy zainteresowane udziałem prosimy o zgłaszanie się pod linkiem.

Moment pandemii jest dobrym czasem na wprowadzanie zmian w firmie i wykorzystanie większej konkurencyjności przedsiębiorstwa, kiedy poprawi się koniunktura. Dlatego podczas InfoWeeku przedstawiony zostanie wachlarz możliwości, który będzie praktyczną wskazówką dla firm, potrzebujących bodźca do rozwoju, restrukturyzacji, wzmacniania eksportu i wejścia na nowe rynki z pomocą oferty Grupy PFR.

InoWeek Grupy PFR

2021-02-25
Online
Webinarium z certyfikatem - PPK dla pracodawców i jednostek sektora finansów publicznych
Webinarium z certyfikatem - PPK dla pracodawców i jednostek sektora finansów publicznych
Webinarium z certyfikatem - PP...
2021-03-02, 00:00 - Online

Zachodnia Izba Gospodarcza - Pracodawcy i Przedsiębiorcy zaprasza na bezpłatne szkolenie z obowiązkowego programu Pracowniczych Planów Kapitałowych dla pracodawców zatrudniających do 20 osób oraz jednostki sektora finansów publicznych.

Podczas szkolenia omówione zostaną: powody wdrożenia PPK, główne założenia programu, wdrożenie PPK w podmiocie zatrudniającym, zliczanie 3-miesięcznego okresu zatrudnienia, zwrot środków przed 60 rokiem życia, wypłata środków po 60 roku życia, Instytucje Finansowe.

Spotkanie odbędzie się na platformie transmisjeonline, do której otrzymają Państwo link w dniu 26 lutego br., po wypełnieniu formularza rejestracji, dostępnego TUTAJ.
Webinarium odbędzie się 2 marca w godz. 9:00-12:00.
Spotkanie poprowadzą:

  • Alina Nieplowicz – ekspertka PFR Portal PPK

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku Finanse i Bankowość, od 20 lat związana z branżą finansową. Od czerwca 2019 pracuje na stanowisku Regionalnego Eksperta w PFR Portal PPK Sp. z o.o., gdzie prowadzi szkolenia m.in. z zakresu Pracowniczych Planów Kapitałowych oraz Tarczy Finansowej.

  • Maciej Sawicz – ekspert PFR Portal PPK

Ekspert Regionalny PPK w Biurze Redakcyjnym i Szkoleń w Spółce PFR Portal PPK. Menedżer i doradca ubezpieczeniowy. Ekspert akademii szkoleniowej dla doradców finansowych. 25 letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, 15 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedawców oraz w prowadzeniu szkoleń produktowych i zawodowych.

Połączenie z pokojem szkoleniowym jest w pełni bezpieczne. Po spotkaniu uczestnicy będą mogli zadawać pytania na czacie. Uczestnik powinien dysponować komputerem lub urządzeniem mobilnym z dostępem do Internetu; rekomendujemy przeglądarki: Chrome, Firefox, Opera, Safari.

Szkolenie z CERTYFIKATEM - PPK dla Pracodawców i Jednostek sektora finansów publicznych

Szkolenie z CERTYFIKATEM - PPK dla Pracodawców i Jednostek sektora finansów publicznych

Szkolenie z CERTYFIKATEM - PPK dla Pracodawców i Jednostek sektora finansów publicznych


2021-03-02 00:00
Online
PAIH Webinaria: Rynek rolno-spożywczy Kazachstanu. Szanse dla polskich producentów
PAIH Webinaria: Rynek rolno-spożywczy Kazachstanu. Szanse dla polskich producentów
PAIH Webinaria: Rynek rolno-sp...
2021-02-26, 10:00 - Online
Pandemia koronawirusa obnażyła, że kraje uzależnione od importu artykułów rolno-spożywczych są najbardziej zagrożone pod względem bezpieczeństwa spożywczego. Kazachstan jest znakomitym rynkiem z dużym potencjałem, który warto poznać i rozważyć jako platformę dla swojego biznesu nie tylko w Azji Centralnej, ale również w ramach Eurazjatyckiej Unii Gospodarczej.

Kazachstan to także najprężniej rozwijający się kraj w Azji Centralnej, który jest jednym z głównych producentów i eksporterów pszenicy i lnu. 74% terytorium kraju nadaje się do uprawy roślin, co stanowi ponad 200 milionów hektarów. Branża rolno-przemysłowa jest jednym z najważniejszych sektorów gospodarki, który potrzebuje nowoczesnych technologii i maszyn, aby można było odpowiednio zagospodarować przestrzeń.

Zapraszamy na bezpłatne webinarium PAIH, podczas którego otrzymasz wiedzę na temat:

  • charakterystyki branży rolno-spożywczej oraz sektora maszyn rolniczych w Kazachstanie,
  • warunków wwozu maszyn, sprzętu rolniczego i nawozów do Kazachstanu oraz systemu certyfikacji,
  • sektora upraw sadowniczych w Kazachstanie,
  • szans i możliwości dla polskich producentów.


Szkolenie poprowadzą:

  • Julia Horodecka, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Nur-Sułtanie,
  • Lyubov Papurina, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Nur-Sułtanie,
  • Adam Popłoński, Właściciel, POPLONSKI Trading Company.


Webinarium odbędzie się 26 lutego o godz. 10:00 i będzie prowadzone w języku polskim.

Udział jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji pod linkiem.
Liczba miejsc ograniczona.

Zapisz się już dziś!

2021-02-26 10:00
Online
Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 (on-line)
Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 (on-line)
Auditor Wewnętrzny Systemu Zar...
2021-03-30, 09:00 - Online

Szkolenie skierowane jest do kandydatów na Auditorów Wewnętrznych, a także do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem nowych, przyszłościowych kwalifikacji zawodowych, pragnących zdobyć podstawową wiedzę dotyczącą zasad i metod oceny Systemów Zarządzania Jakością. Ukończenie szkolenia i zdanie egzaminu uprawnia do pełnienia funkcji Auditora Wewnętrznego ISO 9001.

Koszt szkolenia Zgłoszenia 14 dni przed szkoleniem: 600,00 zł/os. netto (738,00 zł/os. brutto) Zgłoszenie w późniejszym terminie: 690,00 zł/ os. netto (848,70 zł/ os. brutto)

Wymagany sprzęt i narzędzia: – dostęp do internetu – przeglądarka internetowa – słuchawki i mikrofon (lub zestaw)
Cena szkolenia zawiera: – Przeprowadzenie egzaminu – Certyfikat Auditora Wewnętrznego języku polskim i angielskim (w przypadku pozytywnie zaliczonego egzaminu) – Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu – Materiały szkoleniowe oraz informacyjne

Zapisy na szkolenie przyjmujemy na podstawie wypełnionej karty zgłoszenia dostępnej na naszej stronie internetowej pod adresem: https://szkoleniaiso.edu.pl/auditor-wewnetrzny-systemu-zarzadzania-jakoscia-iso-9001/ Lub poprzez kontakt z biurem: e-mail: szkolenia@iso.org.pl tel.: 71 789 08 41, fax: 71 791 39 09 tel. kom.: 604 20 90 43

2021-03-30 09:00
Online
Auditor Wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością (ISO 9001), Środowiskowego (ISO 14001) oraz BHP (ISO 45001)
Auditor Wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością (ISO 9001), Środowiskowego (ISO 14001) oraz BHP (ISO 45001)
Auditor Wewnętrzny Zintegrowan...
2021-03-08, 09:00 - Online

Szkolenie przeznaczone jest dla kandydatów na Auditorów Wewnętrznych Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, Środowiskowego i BHP zgodnego z wymaganiami norm ISO 9001, ISO 14001 i ISO 45001.

Szkolenie dedykowane dla do wszystkich osób zainteresowanych zdobyciem kompetencji zawodowych w zakresie systemów zarządzania. Ukończenie szkolenia i zdanie egzaminu uprawnia do pełnienia funkcji Auditora Wewnętrznego Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001).
Koszt szkolenia Zgłoszenia 14 dni przed szkoleniem: 990,00 zł/os. netto (1217,70 zł/os. brutto) Zgłoszenie w późniejszym terminie: 1050,00 zł/ os. netto (1291,50 zł/ os. brutto)

Wymagany sprzęt i narzędzia: – dostęp do internetu – przeglądarka internetowa – słuchawki i mikrofon (lub zestaw)

Cena szkolenia zawiera: – Przeprowadzenie egzaminu – Certyfikat Managera w języku polskim i angielskim (w przypadku zdania egzaminu) – Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu – Materiały szkoleniowe oraz informacyjne

Zapisy na szkolenie przyjmujemy na podstawie wypełnionej karty zgłoszenia dostępnej na naszej stronie internetowej pod adresem: https://szkoleniaiso.edu.pl/auditor-jakosc-srodowisko-bhp/ Lub poprzez kontakt z biurem: e-mail: szkolenia@iso.org.pl tel.: 71 789 08 41, fax: 71 791 39 09 tel. kom.: 604 20 90 43

2021-03-08 09:00
Online
Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 (on-line)
Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 (on-line)
Auditor Wewnętrzny Systemu Zar...
2021-03-25, 09:00 - Online

Szkolenie skierowane jest do kandydatów na Auditorów Wewnętrznych, a także do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem nowych, przyszłościowych kwalifikacji zawodowych, pragnących zdobyć podstawową wiedzę dotyczącą zasad i metod oceny systemów zarządzania środowiskowego. Ukończenie szkolenia i zdanie egzaminu uprawnia do pełnienia funkcji Auditora Wewnętrznego ISO 14001.

Koszt szkolenia Zgłoszenia 14 dni przed szkoleniem: 600,00 zł/os. netto (738,00 zł/os. brutto) Zgłoszenie w późniejszym terminie: 690,00 zł/ os. netto (848,70 zł/ os. brutto)

Wymagany sprzęt i narzędzia: – dostęp do internetu – przeglądarka internetowa – słuchawki i mikrofon (lub zestaw)
Cena szkolenia zawiera: – Przeprowadzenie egzaminu – Certyfikat Auditora Wewnętrznego języku polskim i angielskim (w przypadku pozytywnie zaliczonego egzaminu) – Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu – Materiały szkoleniowe oraz informacyjne

Zapisy na szkolenie przyjmujemy na podstawie wypełnionej karty zgłoszenia dostępnej na naszej stronie internetowej pod adresem: https://szkoleniaiso.edu.pl/auditor-wewnetrzny-systemu-zarzadzania-srodowiskowego-iso-14001/ Lub poprzez kontakt z biurem: e-mail: szkolenia@iso.org.pl tel.: 71 789 08 41, fax: 71 791 39 09 tel. kom.: 604 20 90 43

2021-03-25 09:00
Online
Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania BHP zgodnego z ISO 45001 (on-line)
Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania BHP zgodnego z ISO 45001 (on-line)
Auditor Wewnętrzny Systemu Zar...
2021-03-11, 09:00 - Online

Szkolenie przeznaczone jest dla kandydatów na Auditorów Wewnętrznych Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zgodnego z normą ISO 45001, a także do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem perspektywicznych kwalifikacji zawodowych. Ukończenie szkolenia i zdanie egzaminu uprawnia do pełnienia funkcji Auditora Wewnętrznego ISO 45001.

Koszt szkolenia Zgłoszenia 14 dni przed szkoleniem: 600,00 zł/os. netto (738,00 zł/os. brutto) Zgłoszenie w późniejszym terminie: 690,00 zł/ os. netto (848,70 zł/ os. brutto)

Wymagany sprzęt i narzędzia: – dostęp do internetu – przeglądarka internetowa – słuchawki i mikrofon (lub zestaw)
Cena szkolenia zawiera: – Przeprowadzenie egzaminu – Certyfikat Auditora Wewnętrznego języku polskim i angielskim (w przypadku pozytywnie zaliczonego egzaminu) – Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu – Materiały szkoleniowe oraz informacyjne

Zapisy na szkolenie przyjmujemy na podstawie wypełnionej karty zgłoszenia dostępnej na naszej stronie internetowej pod adresem: https://szkoleniaiso.edu.pl/auditor-wewnetrzny-bhp-iso45001/ Lub poprzez kontakt z biurem: e-mail: szkolenia@iso.org.pl tel.: 71 789 08 41, fax: 71 791 39 09 tel. kom.: 604 20 90 43

2021-03-11 09:00
Online
Inspektor Ochrony Danych Osobowych (IOD) – rola i zadania w myśl Rozporządzenia RODO (on-line)
Inspektor Ochrony Danych Osobowych (IOD) – rola i zadania w myśl Rozporządzenia RODO (on-line)
Inspektor Ochrony Danych Osobo...
2021-03-23, 09:00 - Online

Szkolenie skierowane jest do kandydatów na Audytorów Wewnętrznych, a także do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem nowych, przyszłościowych kwalifikacji zawodowych, pragnących zdobyć podstawową wiedzę dotyczącą zasad i metod oceny systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji. Ukończenie szkolenia i zdanie egzaminu uprawnia do pełnienia funkcji Audytora Wewnętrznego ISO/ IEC 27001.

Koszt szkolenia Zgłoszenia 14 dni przed szkoleniem: 700,00 zł/os. netto (861,00 zł/os. brutto) Zgłoszenie w późniejszym terminie: 790,00 zł/ os. netto (971,70 zł/ os. brutto)

Wymagany sprzęt i narzędzia: – dostęp do internetu – przeglądarka internetowa – słuchawki i mikrofon (lub zestaw)
Cena szkolenia zawiera: – Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu – Materiały szkoleniowe oraz informacyjne

Zapisy na szkolenie przyjmujemy na podstawie wypełnionej karty zgłoszenia dostępnej na naszej stronie internetowej pod adresem: https://szkoleniaiso.edu.pl/inspektor-ochrony-danych-osobowych/ Lub poprzez kontakt z biurem: e-mail: szkolenia@iso.org.pl tel.: 71 789 08 41, fax: 71 791 39 09 tel. kom.: 604 20 90 43

2021-03-23 09:00
Online
Przygotowanie do akredytacji laboratorium wg PN-EN ISO /IEC 17025:2018-02 (on-line)
Przygotowanie do akredytacji laboratorium wg PN-EN ISO /IEC 17025:2018-02 (on-line)
Przygotowanie do akredytacji l...
2021-03-03, 09:00 - Online

Szkolenie skierowane jest do szerokiej grupy odbiorców zarówno kadry kierowniczej oraz personelu laboratorium badawczego, który będzie zaangażowany we wdrażanie i utrzymywanie systemu zarządzania zgodnego z PN-EN ISO /IEC 17025:2018-02.

Koszt szkolenia Zgłoszenia 14 dni przed szkoleniem: 400,00 zł/os. netto (492,00 zł/os. brutto) Zgłoszenie w późniejszym terminie: 450,00 zł/ os. netto (553,50 zł/ os. brutto)

Wymagany sprzęt i narzędzia: – dostęp do internetu – przeglądarka internetowa – słuchawki i mikrofon (lub zestaw)
Cena szkolenia zawiera: – Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu – Materiały szkoleniowe oraz informacyjne

Zapisy na szkolenie przyjmujemy na podstawie wypełnionej karty zgłoszenia dostępnej na naszej stronie internetowej pod adresem: https://szkoleniaiso.edu.pl/szkolenie-przygotowanie-do-akredytacji-iso-17025/ Lub poprzez kontakt z biurem: e-mail: szkolenia@iso.org.pl tel.: 71 789 08 41, fax: 71 791 39 09 tel. kom.: 604 20 90 43

2021-03-03 09:00
Online
Akredytacja laboratorium: Szkoła analiz klasycznych w badaniach środowiskowych (on-line)
Akredytacja laboratorium: Szkoła analiz klasycznych w badaniach środowiskowych (on-line)
Akredytacja laboratorium: Szko...
2021-03-08, 09:00 - Online

Szkolenie skierowane jest do personelu laboratorium odpowiedzialnego za obsługę klienta, przegląd zleceń, wykonywanie badań w tym nadzór nad wyposażeniem oraz zapewnienie spójności pomiarowej, sporządzanie raportów z badań w tym stwierdzenie zgodności z wymaganiami, realizację potwierdzenia ważności wyników badań oraz weryfikację metod badawczych. Będzie doskonałym szkoleniem doskonalącym dla audytorów wewnętrznych w obszarze technicznym.

Koszt szkolenia Zgłoszenia 14 dni przed szkoleniem: 400,00 zł/os. netto (492,00 zł/os. brutto) Zgłoszenie w późniejszym terminie: 450,00 zł/ os. netto (553,50 zł/ os. brutto)

Wymagany sprzęt i narzędzia: – dostęp do internetu – przeglądarka internetowa – słuchawki i mikrofon (lub zestaw)
Cena szkolenia zawiera: – Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu – Materiały szkoleniowe oraz informacyjne

Zapisy na szkolenie przyjmujemy na podstawie wypełnionej karty zgłoszenia dostępnej na naszej stronie internetowej pod adresem: https://szkoleniaiso.edu.pl/szkolenie-akredytacja-laboratorium-analizy-klasyczne/ Lub poprzez kontakt z biurem: e-mail: szkolenia@iso.org.pl tel.: 71 789 08 41, fax: 71 791 39 09 tel. kom.: 604 20 90 43

2021-03-08 09:00
Online
Wymagania dot. korzystania ze znaków towarowych FSC przez posiadaczy certyfikatu (on-line)
Wymagania dot. korzystania ze znaków towarowych FSC przez posiadaczy certyfikatu (on-line)
Wymagania dot. korzystania ze ...
2021-03-25, 09:00 - Webinarium

Szkolenie skierowane jest do posiadaczy certyfikatu FSC lub tych z Państwa, którzy zamierzają certyfikat niedługo uzyskać, i dodatkowo są zainteresowani etykietowaniem wyrobów lub promowaniem certyfikacji. Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom zoptymalizować działania marketingowe zarówno w zakresie etykietowania wyrobów, jak i promowania certyfikacji FSC.

Koszt szkolenia Zgłoszenia 14 dni przed webinarium: 250,00 zł/os. netto (307,50 zł/os. brutto) Zgłoszenie w późniejszym terminie: 290,00 zł/ os. netto (356,70 zł/ os. brutto)

Wymagany sprzęt i narzędzia: – dostęp do internetu – przeglądarka internetowa – słuchawki i mikrofon (lub zestaw)
Cena szkolenia zawiera: – Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu – Materiały szkoleniowe oraz informacyjne

Zapisy na szkolenie przyjmujemy na podstawie wypełnionej karty zgłoszenia dostępnej na naszej stronie internetowej pod adresem: https://szkoleniaiso.edu.pl/szkolenie-etykietowanie-fsc/ Lub poprzez kontakt z biurem: e-mail: szkolenia@iso.org.pl tel.: 71 789 08 41, fax: 71 791 39 09 tel. kom.: 604 20 90 43

2021-03-25 09:00
Webinarium
Wymagania systemu FSC-STD-40-004 V3-0 Certyfikacja łańcucha pochodzenia produktu
Wymagania systemu FSC-STD-40-004 V3-0 Certyfikacja łańcucha pochodzenia produktu
Wymagania systemu FSC-STD-40-0...
2021-03-01, 09:00 - Webinarium

Szkolenie skierowane jest dla osób zainteresowanych wdrożeniem i certyfikowaniem systemu FSC-STD-40-004 V3-0 Certyfikacja łańcucha pochodzenia produktu w firmach z sektora przetwórstwa drewna i materiałów drewnopochodnych w tym z branż opakowaniowej i poligraficznej oraz firm transportowych, handlowych i innych mających styczność z wyrobami i elementami przetworzonymi i nieprzetworzonymi pochodzącymi z drewna.

Koszt szkolenia Zgłoszenia 14 dni przed webinarium: 250,00 zł/os. netto (307,50 zł/os. brutto) Zgłoszenie w późniejszym terminie: 290,00 zł/ os. netto (356,70 zł/ os. brutto)

Wymagany sprzęt i narzędzia: – dostęp do internetu – przeglądarka internetowa – słuchawki i mikrofon (lub zestaw)
Cena szkolenia zawiera: – Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu – Materiały szkoleniowe oraz informacyjne

Zapisy na szkolenie przyjmujemy na podstawie wypełnionej karty zgłoszenia dostępnej na naszej stronie internetowej pod adresem: https://szkoleniaiso.edu.pl/szkolenie-fsc-certyfikacja-lancucha-produktu/ Lub poprzez kontakt z biurem: e-mail: szkolenia@iso.org.pl tel.: 71 789 08 41, fax: 71 791 39 09 tel. kom.: 604 20 90 43

2021-03-01 09:00
Webinarium
Wymagania dot. korzystania ze znaków towarowych FSC przez posiadaczy certyfikatu (on-line)
Wymagania dot. korzystania ze znaków towarowych FSC przez posiadaczy certyfikatu (on-line)
Wymagania dot. korzystania ze ...
2021-02-25, 09:00 - Webinarium

Szkolenie skierowane jest do posiadaczy certyfikatu FSC lub tych z Państwa, którzy zamierzają certyfikat niedługo uzyskać, i dodatkowo są zainteresowani etykietowaniem wyrobów lub promowaniem certyfikacji. Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom zoptymalizować działania marketingowe zarówno w zakresie etykietowania wyrobów, jak i promowania certyfikacji FSC. 

Koszt szkolenia Zgłoszenia 14 dni przed webinarium: 250,00 zł/os. netto (307,50 zł/os. brutto) Zgłoszenie w późniejszym terminie: 290,00 zł/ os. netto (356,70 zł/ os. brutto) 

Wymagany sprzęt i narzędzia: – dostęp do internetu – przeglądarka internetowa – słuchawki i mikrofon (lub zestaw) 
Cena szkolenia zawiera: – Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu – Materiały szkoleniowe oraz informacyjne 

Zapisy na szkolenie przyjmujemy na podstawie wypełnionej karty zgłoszenia dostępnej na naszej stronie internetowej pod adresem: https://szkoleniaiso.edu.pl/szkolenie-etykietowanie-fsc/ Lub poprzez kontakt z biurem: e-mail: szkolenia@iso.org.pl tel.: 71 789 08 41, fax: 71 791 39 09 tel. kom.: 604 20 90 43

2021-02-25 09:00
Webinarium
Dokumentowanie i wdrażanie Systemu Zarządzania BHP zgodnego z ISO 45001 (on-line)
Dokumentowanie i wdrażanie Systemu Zarządzania BHP zgodnego z ISO 45001 (on-line)
Dokumentowanie i wdrażanie Sys...
2021-02-26, 09:00 - Online

Szkolenie skierowane jest do osób indywidualnych oraz pracowników organizacji, w których jest utrzymywany i doskonalony System Zarządzania BHP w oparciu o wymagania PN-N 18001 lub OHSAS 18001, zainteresowanych dostosowaniem swoich systemów do wymagań ISO 45001, a także do wszystkich Organizacji przygotowujących się lub będących w trakcie wdrożenia systemu zarządzania zgodnego z wymaganiami normy ISO 45001.

Koszt szkolenia Zgłoszenia 14 dni przed szkoleniem: 340,00 zł/os. netto (418,20 zł/os. brutto) Zgłoszenie w późniejszym terminie: 390,00 zł/ os. netto (479,70 zł/ os. brutto)

Wymagany sprzęt i narzędzia: – dostęp do internetu – przeglądarka internetowa – słuchawki i mikrofon (lub zestaw)
Cena szkolenia zawiera: – Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu – Materiały szkoleniowe oraz informacyjne

Zapisy na szkolenie przyjmujemy na podstawie wypełnionej karty zgłoszenia dostępnej na naszej stronie internetowej pod adresem: https://szkoleniaiso.edu.pl/szkolenie-iso-45001/ Lub poprzez kontakt z biurem: e-mail: szkolenia@iso.org.pl tel.: 71 789 08 41, fax: 71 791 39 09 tel. kom.: 604 20 90 43

2021-02-26 09:00
Online
Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 (on-line)
Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 (on-line)
Auditor Wewnętrzny Systemu Zar...
2021-02-25, 09:00 - Online

Szkolenie skierowane jest do kandydatów na Auditorów Wewnętrznych, a także do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem nowych, przyszłościowych kwalifikacji zawodowych, pragnących zdobyć podstawową wiedzę dotyczącą zasad i metod oceny Systemów Zarządzania Jakością. Ukończenie szkolenia i zdanie egzaminu uprawnia do pełnienia funkcji Auditora Wewnętrznego ISO 9001. 

Koszt szkolenia Zgłoszenia 14 dni przed szkoleniem: 600,00 zł/os. netto (738,00 zł/os. brutto) Zgłoszenie w późniejszym terminie: 690,00 zł/ os. netto (848,70 zł/ os. brutto) 

Wymagany sprzęt i narzędzia: – dostęp do internetu – przeglądarka internetowa – słuchawki i mikrofon (lub zestaw) 
Cena szkolenia zawiera: – Przeprowadzenie egzaminu – Certyfikat Auditora Wewnętrznego języku polskim i angielskim (w przypadku pozytywnie zaliczonego egzaminu) – Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu – Materiały szkoleniowe oraz informacyjne 

Zapisy na szkolenie przyjmujemy na podstawie wypełnionej karty zgłoszenia dostępnej na naszej stronie internetowej pod adresem: https://szkoleniaiso.edu.pl/auditor-wewnetrzny-systemu-zarzadzania-jakoscia-iso-9001/ Lub poprzez kontakt z biurem: e-mail: szkolenia@iso.org.pl tel.: 71 789 08 41, fax: 71 791 39 09 tel. kom.: 604 20 90 43

2021-02-25 09:00
Online
Bon na dotację – spotkanie informacyjne
Bon na dotację – spotkanie informacyjne
Bon na dotację – spotkanie inf...
2021-02-25, 10:00 - Online

Wrocławski Park Technologiczny uruchamia kolejną edycję bezzwrotnego wsparcia dla firm, finansującego do 100% kosztów stałych przygotowania wniosku o dofinansowanie na projekty badawczo-rozwojowe, które przewidują potencjalne wykorzystanie zasobów WPT. Skorzystać z niego mogą firmy, które w realizacji swoich projektów zakładają wykorzystanie zaplecza laboratoryjnego i/lub biznesowego WPT (szczegóły w prezentacji online).

Środki finansowe pozyskane w ramach Bonu na dotację można przeznaczyć na pokrycie kosztów własnych, poniesionych na przygotowanie aplikacji o dotację unijną w ramach prowadzonej działalności, jak i wynagrodzenie dla wyspecjalizowanej firmy konsultingowej. Mechanizm Bonu na dotację polega na refundacji poniesionych kosztów stałych przygotowania wniosku o dofinansowanie po jego złożeniu. Co do zasady WPT refunduje do 10 tys. zł kosztów za przygotowanie wniosku o dotację z UE.

Jeżeli są Państwo zainteresowani taką formą wsparcia, zapraszamy na spotkanie on-line, które odbędzie się:

  • 25 lutego 2021 r. (czwartek), o godz. 10:00;
  • szczegóły zostaną podane po otrzymaniu zgłoszenia.

Podczas około godzinnego spotkania, które ma formułę informacyjno-szkoleniową, zostanie omówiony mechanizm wsparcia dla firm, a także przybliżone zostaną aktualne konkursy na dofinansowanie, w szczególności:

  • Szybka Ścieżka - konkurs w ramach Narodowego Centrum Badań i Rozwoju;
  • Design dla przedsiębiorców - Dostępność Plus; Go to Brand - konkursy w ramach Polskiej Agencji Rozwoju Przemysłu;
  • Wsparcie innowacyjności produktowej i procesowej MŚP (Aglomeracja Wałbrzyska) - konkurs w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego.

Zgłoszenia do udziału w spotkaniu prosimy wysłać do piątku, 19 lutego 2021 r., na adres dorota.grzegory@technologpark.pl.

Bon na dotację – spotkanie informacyjne

2021-02-25 10:00
Online
Webinarium: E-commerce VAT package - nowy model rozliczeń dla handlu elektronicznego
Webinarium: E-commerce VAT package - nowy model rozliczeń dla handlu elektronicznego
Webinarium: E-commerce VAT pac...
2021-03-03, 10:00 - Online

Od 1 lipca 2021 roku mają zacząć obowiązywać nowe reguły opodatkowania w handlu elektronicznym wynikające z tzw. E-commerce VAT Package. Polska jest w trakcie przygotowania przepisów mających implementować unijne zmiany do naszego porządku prawnego.
Wejście w życie zapowiadanych regulacji oznaczać będzie istotne zmiany w dotychczasowym modelu sprzedaży wysyłkowej, uproszczenia w zakresie rozliczania VAT od takiej sprzedaży wysyłkowej w UE, ale również dodatkowe obowiązki nałożone przykładowo na podmioty prowadzące platformy sprzedażowe.

Zapraszamy na webinarium PwC, podczas którego omówimy najważniejsze kwestie w związku z pakietem zmian VAT dla sektora e-commerce, w tym:

  • Jak ma wyglądać nowy model sprzedaży wysyłkowej w UE?
  • Jakie są udogodnienia i obowiązki wynikające z wprowadzenia systemu VAT-OSS?
  • Jaką rolę odgrywać będą w tym systemie platformy sprzedażowe?
  • Co zmieni się w przypadku sprzedaży konsumentom towarów importowanych spoza terytorium UE?

Prowadzący:

  • Robert Jaszczuk - Starszy Menedżer w zespole ds. podatków pośrednich
  • Mateusz Ziaja - Menedżer w zespole ds. podatków pośrednich
  • Iwona Jaskułowska - Menedżer w zespole ds. podatków pośrednich

Udział w webinarium jest bezpłatny.
Więcej informacji -> http://pwc.to/3al6ODL

2021-03-03 10:00
Online
Cykl webinariów dla przedsiębiorców Grupy PFR
Cykl webinariów dla przedsiębiorców Grupy PFR
Cykl webinariów dla przedsiębi...
2021-02-26, - Online

W dniach 22-26 lutego odbędzie się tydzień informacyjny PFR InfoWeek, podczas którego polscy przedsiębiorcy dowiedzą się, co mają im do zaoferowania instytucje z Grupy PFR. Webinaria skierowane są do małych, średnich i dużych firm, które chcą rozwijać swoją działalność, przeprowadzać transformację w firmie bądź wyjść na nowe rynki zagraniczne.

Celem PFR InfoWeek jest przekazanie informacji dotyczących aktualnej oferty Grupy PFR oraz doradztwo w doborze odpowiednich instrumentów wsparcia, finansowych i doradczych. Webinaria są okazją nie tylko do poznania szczegółów oferty, ale także do zadawania pytań ekspertom.

Program trwa w dniach od 22 do 26 lutego 2021 roku. Każdego dnia w trakcie trwania InfoWeeku ofertę prezentować będzie inna spółka z Grupy PFR. Kolejno występować będą: PFR, ARP, ARP Leasing, PFR TFI, KUKE, PAIH oraz BGK. Wszystkie spotkania odbędą się w formule on-line. Każde spotkania potrwa maksymalnie 1,5 godziny.

Zainteresowani programem, mają możliwość wyboru bloków tematycznych i rejestracji na spotkania, które bezpośrednio odpowiadają potrzebom ich firmy. Udział w webinariach jest bezpłatny i wymagana jest wcześniejsza rejestracja, która potrwa do 25 lutego. Firmy zainteresowane udziałem prosimy o zgłaszanie się pod linkiem.

Moment pandemii jest dobrym czasem na wprowadzanie zmian w firmie i wykorzystanie większej konkurencyjności przedsiębiorstwa, kiedy poprawi się koniunktura. Dlatego podczas InfoWeeku przedstawiony zostanie wachlarz możliwości, który będzie praktyczną wskazówką dla firm, potrzebujących bodźca do rozwoju, restrukturyzacji, wzmacniania eksportu i wejścia na nowe rynki z pomocą oferty Grupy PFR.

InoWeek Grupy PFR

2021-02-26
Online
Webinarium: Transakcje finansowe w cenach transferowych - aktualne wyzwania
Webinarium: Transakcje finansowe w cenach transferowych - aktualne wyzwania
Webinarium: Transakcje finanso...
2021-03-04, 12:00 - Online

W 2020 r. podatnicy po raz pierwszy raportowali ceny transferowe w oparciu o zaktualizowane przepisy, obowiązujące od 1 stycznia 2019 r. 11 lutego 2020 r. opublikowane zostały również nowe Wytyczne OECD w zakresie transakcji finansowych, zawierające wiele praktycznych wskazówek.
Zmieniające się otoczenie regulacyjne i ekonomiczne wymaga poświęcenia coraz większej uwagi transakcjom finansowym w zakresie cen transferowych. Nie bez znaczenia dla analiz cen transferowych pozostaje również niepewna sytuacja na globalnych rynkach finansowych związana z pandemią COVID-19.

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium, podczas którego eksperci PwC podzielą się swoimi doświadczeniami oraz obserwacjami dotyczącymi najczęstszych problemów, związanych z wewnątrzgrupowymi transakcjami finansowymi - w tym w kontekście bardziej restrykcyjnych wymogów dotyczących raportowania cen transferowych oraz głównych wniosków płynących z Wytycznych OECD dla transakcji finansowych, które zostały opublikowane w lutym 2020 r.

Podczas webinarium eksperci PwC omówią następujące zagadnienia:

  • Najczęstsze problemy w zakresie właściwego raportowania transakcji finansowych zgodnie z wymogami w zakresie cen transferowych obowiązującymi od 1 stycznia 2019 r.;
  • Złożoność zasady ceny rynkowej w odniesieniu do wewnątrzgrupowych transakcji finansowych oraz możliwe ryzyka z tym związane;
  • Praktyczne wnioski płynące z Wytycznych OECD dotyczących transakcji finansowych dla polskich podatników w zakresie sporządzania i aktualizacji analiz porównawczych;
  • Kluczowe obszary, na które należy zwrócić uwagę przy raportowaniu cen transferowych za rok 2020.

Prowadzący:

  • Wojciech Cipielewski - Dyrektor, Zespół Cen Transferowych PwC
  • Mateusz Gaborski - Starszy Konsultant, Zespół Cen Transferowych PwC
  • Piotr Karolak - Menedżer, Zespół Cen Transferowych PwC

Udział w webinarium jest bezpłatny.
4 marzec 2021, godz. 12:00

Więcej informacji -> http://pwc.to/3btTlZL

Webinarium: Transakcje finansowe w cenach transferowych - aktualne wyzwania

2021-03-04 12:00
Online
Konferencja inwestycyjna: ​Why Poland now? Attractive destination for energy and infrastructure projects!
Konferencja inwestycyjna: ​Why Poland now? Attractive destination for energy and infrastructure projects!
Konferencja inwestycyjna: ​Why...
2021-03-03, 00:00 - Online

Konferencja inwestycyjna: Why Poland now? Attractive destination for energy and infrastructure projects!

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz Ambasada RP w Tokio, we współpracy z Keidanren, JETRO oraz Shokokai, mają ogromną przyjemność zaprosić Państwa na konferencję inwestycyjną pt. Why Poland now? Attractive destination for energy and infrastructure projects!, która odbędzie się 3 marca 2021 w godz. 8:00 - 11.00 (16:00-19:00 JST).

Formuła konferencji koncentruje się na tematyce inwestycyjnej w kontekście zainteresowania japońskich partnerów inwestycjami w dziedzinie energetyki oraz infrastruktury. Konferencja stwarza wyjątkową okazję dla przedstawicieli polskiego i japońskiego biznesu do wirtualnych spotkań z szerokim gronem potencjalnych partnerów, klientów i inwestorów, nawiązania i podtrzymania relacji biznesowych oraz do przedyskutowania planów potencjalnej współpracy a także zapoznania się z możliwościami współpracy, jakie oferują sektory infrastruktury i energetyki.

Rejestracja
Zgłoszenia poprzez formularz rejestracyjny będą przyjmowane do 28 lutego br. Organizator zastrzega sobie prawo wcześniejszego zakończenia przyjmowania aplikacji. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy: promocja@paih.gov.pl.

Więcej informacji -> https://bit.ly/2ZKIepQ

Konferencja będzie miała charakter wirtualny - serdecznie zapraszamy!

Konferencja inwestycyjna: Why Poland now?

2021-03-03 00:00
Online

Zaproponuj wydarzenie