Zgłoś uwagę Zbieramy na respirator
Federacja Przedsiębiorców Polskich

F    L    I    I       
Ruszają bezpłatne warsztaty online dla przedsiębiorców

Izba Gospodarki Elektronicznej rusza z nową inicjatywą edukacyjną - Go! e-Commerce. To cykl bezpłatnych warsztatów online, który pozwoli wielu biznesom na przetrwanie kryzysu wywołanego epidemią koronawirusa

Producenci oraz przedsiębiorcy, którzy do tej pory działali wyłącznie stacjonarnie, mogą rozwinąć swój biznes o e-commerce i zdobyć nowych klientów w Internecie. Pomocne mogą  być warsztaty organizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

Epidemia koronawirusa postawiła wielu przedsiębiorców i producentów w niecodziennie trudnej sytuacji. Bez możliwości dystrybucji swoich produktów lub usług przez Internet wiele firm będzie miało problemy z przetrwaniem obecnej sytuacji kryzysowej.

– Z raportu e-Izby wynika, że w aktualnej sytuacji jedyną możliwością przetrwania dla biznesów działających w handlu jest transformacja cyfrowa i skupienie się na sprzedaży internetowej -  mówi Patrycja Sass-Staniszewska prezes Izby Gospodarki Elektronicznej. - Na zakupach przez Internet skupiło się ok 40% konsumentów z tendencją wzrostową. Dlatego jako organizacja cyfrowa posiadająca największe kompetencje w zakresie e-commerce, podjęliśmy decyzje o przygotowaniu warsztatów wspólnie z ekspertami zrzeszonymi w e-Izbie. Planujemy sześć szkoleń w jednej edycji.

 „Go! E-Commerce” to inicjatywa edukacyjna skierowana do firm, dla których e-commerce jest szansą na przetrwanie lub zwiększenie przychodów w obecnej trudnej sytuacji ekonomicznej.

Na Go! e-Commerce złożą się 3 cykle bezpłatnych warsztatów, które odbędą się w następujących terminach:

  • Cykl I - 6.04-10.04
  • Cykl II - 14.04-17.04
  • Cykl III - 20.04-24.04

Każdy cyk obejmie następujące zagadnienia tematyczne:

  • TECHNOLOGIE E-COMMERCE: Jak stworzyć sklep internetowy (m.in. jaką technologię wybrać, aby ruszyć ze sprzedażą online, jak zarządzać sprzedażą itp.)?
  • PRAWO: Jak stworzyć regulamin sklepu i politykę prywatności?
  • PŁATNOŚCI: Jakie technologie płatności online wybrać oraz jak je szybko wdrożyć w powstającym sklepie online?
  • LOGISTYKA I MAGAZYNOWANIE: Od czego zacząć w obszarze logistyki? Możliwości współpracy z firmami kurierskimi oraz modele dostaw.
  • OBSŁUGA KLIENTA: Jakie mechanizmy wdrożyć w sklepie, aby obsługa klienta przebiegała bezproblemowo?
  • MARKETING: Od czego zacząć? Jakie kanały komunikacji wybrać, aby w krótkim czasie dotrzeć do potencjalnych konsumentów?

Program pierwszego cyklu dostępny jest pod linkiem.

 

Udostępnij >
T