Zgłoś uwagę VIII WFK
Federacja Przedsiębiorców Polskich

F    L    I    I       
W banku pomoże wideodoradca

Wideorozmowa z doradcą firmowym w PKO Banku Polskim? Nic prostszego - wystarczy komputer lub telefon z kamerą, głośnikiem i mikrofonem oraz dostępem do internetu

Bank uruchomił właśnie możliwość umówienia się na wideospotkanie – na początek opcja taka dostępna jest dla firm z sektora MSP.  Potrzeba zaledwie kilka chwil na wypełnienie formularza na stronie https://www.doradcaonline.pkobp.pl i pozostaje już tylko czekać na sms lub e-mail z godziną spotkania online. Rozwiązanie powstało we współpracy z Operatorem Chmury Krajowej, którego PKO Bank Polski jest współudziałowcem.

- Pandemia COVID-19 wymusiła na bankach zmianę modelu działania z oddziałowo-zdalnego na zdalno-oddziałowy - mówi Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO Banu Polskiego. -  Staramy się stale dostarczać najnowocześniejsze rozwiązania cyfrowe, a w tym szczególnym czasie ze zdwojoną determinacją pracujemy nad narzędziami, których potrzebują nasi klienci. Właśnie startuje nasza nowa usługa - wideodoradca dla klientów firmowych, która pozwoli komfortowo i bezpiecznie kontaktować się z bankiem. Docelowo taka forma kontaktu będzie dostępna dla wszystkich klientów banku.

Konsultacje  są prowadzone w dni robocze w godzinach 9:00-17:00. W trakcie rozmowy można uzyskać m.in. informacje o tarczy antykryzysowej czy swoich produktach bankowych.

Rozmowa jest w pełni bezpieczna. Formularz rejestracji jest obsługiwany w domenie internetowej banku, sama wideorozmowa jest realizowana przez szyfrowane łącze. Bezpieczeństwo strony z formularzem potwierdza stosowany protokół HTTPS i oficjalny certyfikat SSL PKO Banku Polskiego, a wideorozmowy oficjalny certyfikat SSL Google Meet. E-maile będą wysyłane z adresu powiadomienia[at]pkobp.pl, a nadawcą SMSów będzie „PKOBP”. Należy zwrócić uwagę na link do rozmowy wideo w wiadomości e-mail - wszystkie linki prowadzą do stron szyfrowanych https://meet.google.com/... i są prezentowane w całości, bez użycia skrótów.

Usługa powstała w niecałe trzy tygodnie we współpracy z Operatorem Chmury Krajowej, którego PKO Bank Polski jest współudziałowcem. To drugie tego typu rozwiązanie zaproponowane przez Chmurę Krajową w ostatnich tygodniach. Pod koniec kwietnia ruszyła Teleporada (obecnie eWizyta) – projekt powstał na zlecenie Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia i umożliwia pacjentom korzystanie z konsultacji wideo udzielanych przez pracowników medycznych, bez wychodzenia z domu.

 

Udostępnij >
T